کسب و کارها، چه کوچک و چه شرکت ها و سازمان های بزرگ، برای بیشتر دیده شدن نیاز به یک استراتژی کلی و برنامه ریزی دقیق برای کمپین تبلیغاتی و بازاریابی خود دارند، روش های زیادی برای بازاریابی تبلیغاتی وجود دارند که هرکدام از این روش ها در جایگاه خود مزایا و معایبی دارند و همگی در جهت پیشرفت کسب و کار شما بکار میآیند. در این مقاله از بخش آی تی شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی آدرس " bahargift.com " میخواهیم به اهمیت بکارگیری از هدایای تبلیغاتی برای رونق کسب و کار شما و برند سازی اشاره نماییم... با ما همراه باشید.

بهترین استراتژی برای کمپین تبلیغاتی با توجه به کسب و کار شما

مجموعه هایی که هیچ گونه هدف یا استراتژی ای برای تحقق خواسته ها و برنامه ریزی دقیق برای رونق کسب و کار خود ندارند، نمیتوانند در کار خود پیشرفت کنند و قادر نیستند مشتریان فعلی خود را نگه داشته و مشتریان جدیدی به دست بیاورند. همانطور که میدانید فضای رقابتی در میان همه کسب و کارها موجود است و تنها راه Bold کردن خود میان رقبا، بیشتر دیده شدن و بکارگیری از تبلیغات پربازده میباشد. از قدیم الایام تاکنون، اهدای انواع هدایای تبلیغاتی به مخاطبین خود (مشتریان یا همکاران) جزو بهترین و پربازده ترین روش تبلیغات بوده و هست.

بهترین استراتژی برای کمپین تبلیغاتی با توجه به کسب و کار شما

مخاطبین اصلی هر کسب و کاری، مردم میباشند. به همین دلیل برای پیشرفت در هر مجموعه ای، بایستی رضایت و توجه مردم را جلب کنیم. این مهمترین کاریست که یک استراتژی تبلیغاتی موثر میتواند برای شما انجام دهد. شما با استفاده از محصولات تبلیغاتی میتوانید توجه مخاطبین را به خود جلب کرده و به وسیله آن ها خدمات خود را به نحوی معرفی کنید که مردم به آن جذب شوند.

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی و کاربردهای آن:

انواع هدایای تبلیغاتی میتواند یک پوشه دکمه دار یا ساکدستی تبلیغاتی باشد تا گرانترین و لوکس ترین هدایا و ست های لاکچری، اما علاوه بر موضوع بودجه و مسئله مالی آن، بهترین هدیه تبلیغاتی، هدایایی هست که در معرض دید باشند، مثلا هدیه تبلیغاتی که روی میز کار یا بر تن مخاطب باشد یکی از پربازدید ترین هدایای تبلیغاتی میتواند باشد. شما با ارائه هدیه تبلیغاتی، خدمات یا محصولات خود را به دیگران معرفی میکنید و مشتریان با استفاده مستمر از این یادگاری های تبلیغاتی مجموعه تان ، نام و خدمات شما همیشه در ذهنشان میمانند.

تجربه نشان داده است ارائه هدایای تبلیغاتی که مخاطبین را به ذوق و وجد آورد و باعث رضایت و خشنودی و ایجاد نگرشی مثبت نسبت به تبلیغ کننده شود، بازدهی فوق العاده ای برای رونق کسب و کار شما خواهد داشت، بعضی از هدایای تبلیغاتی وجود دارند که نوعی رابطه رضایت بخش و عاطفی با مصرف کننده ایجاد میکنند، با ذکر مثالی توضیح دهیم: با نزدیک شدن فصل گرما و آفتاب سوزناکش، احساس نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب در یک لیوان تبلیغاتی بعد از یک روزکاری پر چالش و خسته کننده در گرمای تابستان ، یا حس داشتن یک خودکار تبلیغاتی لوکس و زدن امضاهای مهم با آن خودکار، یا حس داشتن یک کلاه تبلیغاتی یا داشتن یک آفتابگیر تبلیغاتی برای ماشین  خود در روز های گرم و آفتاب سوزناک سال، یا محصولات تبلیغاتی نظیر انواع پرچم تبلیغاتی و بج سینه که درون مجموعه مورد استفاده قرار میگیرد. بج سینه یکی از اقلام مصرفی میان کارمندان ادارات دولتی میباشند.

بهترین استراتژی برای کمپین تبلیغاتی با توجه به کسب و کار شما

 استفاده از بج سینه به منظور اثبات تبعیت از آن شرکت، به عنوان انسجام و هماهنگی میان پرسنل اشاره کرد، بدین منظور کارمندان و پرسنلی که عضو یک مجموعه شرکت یا ارگان و سازمانی هستند، از یک نشان خاص روی پیراهن یا کت و مانتو یا مقنعه خود استفاده میکنند که این نشان فقط مختص این مجموعه بوده و افرادی که از این بج سینه استفاده مینمایند تابع یک مجموعه (حتی خانواده ای بزرگ به نام خود مجموعه) هستند و به آسانی قابل تشخیص میباشند. به عنوان مثال لوگو بانک ملت که برای عموم آشناست بر روی بج حک شده است و تمامی کارمندان بانک هم از آن استفاده میکنند و ارباب رجوع به راحتی شغل فرد را توسط نشان سینه تشخیص میدهند.

در کل میتوان گفت اگر محصولات تبلیغاتی کاربردی و مفید باشد و متناسب با نیاز مخاطب باشد یک هدیه دوست داشتنی برای مخاطب میشود، (این مخاطب میتواند کارمندان مجموعه خود باشد یا مشتریان و همکاران شما) و مخاطب هر وقت که به محصول یا خدماتی از قبیل فعالیت حیطه کاری شما نیاز داشت بدون تعلل نام شما در میان آن همه رقبای کاریتان به ذهنشان میآید. پس میتوان گفت شما با ارائه هدایای تبلیغاتی کاربردی، بذر وفاداری را برای مخاطبین خود میکارید.

بهترین استراتژی برای کمپین تبلیغاتی با توجه به کسب و کار شما

معرفی شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با سابقه بیش از دو دهه، ارائه دهنده انواع هدایای خاص تبلیغاتی برای افراد و شرکت ها و سازمان های مختلف میباشد. هدایای تبلیغاتی که به صورت کاملا اختصاصی بهارگیفت ارایه میدهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو| پاور بانک تبلیغاتی| پرچم تبلیغاتی |  بج سینه تبلیغاتی | ساک دستی تبلیغاتی | سررسید تبلیغاتی |  تقویم رومیزی تبلیغاتی | تیشرت تبلیغاتی| جاکارتی تبلیغاتی | کلاه تبلیغاتی | جاسویچی تبلیغاتی | ست اداری | خودکار تبلیغاتی | لیوان ماگ سرامیکی | چاپ هولوگرام | پوشه دکمه دار| ساعت رومیزی | تندیس پلکسی | ساعت دیواری | چتر تبلیغاتی | جلد لوح تقدیر | فلش مموری تبلیغاتی | فلاسک تبلیغاتی| دفترچه تبلیغاتی| تابلو هدیه تبلیغاتی 

این محصولات تبلیغاتی و محصولات تبلیغاتی دیگر به صورت اختصاصی و بنا به سلیقه مشتریان گرامی صورت گرفته ... اولویت در مجموعه ما ، خواسته مشتریان گرامی بوده و کسب رضایت آن ها بزرگترین آرمان مجموعه ماست. همه این محصولات تبلیغاتی در کارگاه های تخصصی بهارگیفت ( کارگاه های تخصصی تولید بج سینه در سمت بهارستان | چاپ پوشه دکمه دار در سمت تهرانپارس | طراحی و چاپ پرچم تبلیغاتی در یافت آباد  و چندین کارگاه تخصصی بوده. ) با بکارگیری از باکیفیت ترین متریال مصرفی تولید یا مونتاژ شده و در اختیار شما عزیزان قرار داده میشود.

سخن پایانی :

بکارگیری از هدایای تبلیغاتی، چنانچه هوشمندانه و به درستی برای کمپین تبلیغاتی خود انتخاب شود، مزایای زیادی برای رونق کسب و کار شما و برند سازی و در نهایت دیده شدن شما دارد. در کل میتوان گفت در انتخاب هدایای تبلیغاتی بایستی دو هدف مهم را همان آغازکمپین تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

 یک: تهیه آن برای شرکت شما مقرون به صرفه باشد.

دو: کاربران از دریافت این محصول تبلیغاتی خوشحال شده و احساس خشنودی داشته و بتوانند به مدت طولانی از آن استفاده نمایند.

ضمن تشکر و قدردانی از مطالعه مقاله فوق از بخش آی تی شرکت بهارگیفت، امیدواریم برای شما مفید واقع باشد و به اندازه کافی موفق شده باشیم که اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای رونق کسب و کارتان را برای شما سروران گرامی بیان کنیم.  برای انجام یک خرید خوب و مطمئن، میتوانید به سایت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی آدرس "www.bahargift.com" مراجعه نموده و از محصولات ما با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت استفاده نمایید.

کافیست با ما در ارتباط باشید و سلایق و ایده های خود را به ما بفرمایید و پیاده سازی صفر تا صد آن با ما (دریافت سفارش، طراحی، گرفتن تاییدیه، چاپ و حک و تولید، آماده سازی و تحویل) تمام این فرآیندها توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت صورت میگیرد.

همراه مدیریت جناب آقای مجتبی محبوبی : 09121715032


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس